Verjamemo, da hiša ni le prostor s štirimi stenami in streho nad glavo, je dom, kjer živite svoje sanje in ustvarjate nepozabne spomine. Zato gradimo hiše, ki zagotavljajo vrhunsko bivalno ugodje na dolgi rok. Naše poslanstvo je preprosto: prizadevamo si, da se v svoji hiši počutite najbolje, in to še dolgo po tem, ko ste se vanjo vselili. To dosegamo s celostnim pristopom, ki na eni strani temelji na opolnomočenju naših kupcev, da lahko hišo čim bolj izkoristijo, in na drugi strani na vrhunski servisni podpori, ki jo nudimo na vsakem koraku v celotni življenjski dobi hiše.
Minimalna obremenitev okolja, maksimalno bivalno ugodje
Naš cilj so visokokakovostni montažni objekti, ki minimalno obremenjujejo okolje in ponujajo maksimalno bivalno ugodje. To se odraža v inovativnih rešitvah, ki so prilagojene potrebam in željam kupcev, in v naših trajnostnih praksah. Trajnostni razvoj je ena ključnih vrednot Lumarja, ki jo vpeljujemo v vsak korak naših dejavnosti. Naše hiše so tako zasnovane z mislijo na okolje in energetsko učinkovitost. Pri tem naš pristop k trajnosti sega dlje od zgolj gradbenih rešitev – pomeni tudi skrb za dolgo življenjsko dobo objektov, njigovo enostavno uporabo in vzdrževanje, energetsko učinkovitost ter posledično najnižje skupne stroške lastništva. To dokazuje tudi odličje Best Buy, ki smo ga ponovno prejeli v letošnjem letu. Zavedamo se namreč, da hiše niso blago hitre potrošnje, ki bi jih zamenjali vsakih nekaj let, ampak trajna dobrina, ki mora ohranjati svojo vrednost ali pa jo celo povečevati.
Osnova za trajnost hiš Lumar je stalna skrb za visoko kakovost izvedbe, ki jo dokazuje odličje, kot so Qudal in tudi skrbna izbira ter vzdrževanje dolgoročnih odnosov z dobavitelji in podizvajalci, ki tudi sami lahko zagotavljajo kakovost, svetovanje, dobre dobavne in garancijske roke ter kasnejši servis vgrajene opreme.
Ko pride na trg kakšen nov izdelek, se vse sliši super. Vidiš, da je izdelek moderen, lep, ni pa preizkušen. Pri Lumarju imam občutek, da delajo z znamkami, ki imajo tradicijo. Zanje veš, da bodo tudi čez 10 let zagotavljale servis. Občutek je, da ne gledajo toliko na to, da danes nekaj prodajo, ampak jim je pomembno, da bodo stranke zadovoljne tudi čez 5, 10 let in jim bodo takrat na razpolago, če jih bodo potrebovale. Ta filozofija Lumarja mi je všeč.
- Maša Šketako o servisu za opremo, ki jo zagotavljajo partnerji.
Matej Mikložič, vodja servisa
Naša skrb za kupce se ne konča z vselitvijo
Naša zaveza k trajnostnemu ravnanju in vrhunski storitvi za stranke se ne konča s predajo hiše, ampak partner našim kupcem ostajamo v celotni življenjski dobi hiše. »Naš cilj je zagotoviti odlično uporabniško izkušnjo, ki presega zgolj postavitev kakovostnih in energetsko učinkovitih lesenih objektov. Zavezani smo dolgoročnemu odnosu s kupci in se zavedamo, da se njihovo zadovoljstvo ne zaključi s primopredajo hiše. Prepričani smo, da kakovosten servis predstavlja ključno komponento odlične uporabniške izkušnje in ugodja bivanja, h kateremu vsakodnevno stremimo,« poudarja lastnik in direktor podjetja Lumar Marko Lukić.
Dva stebra zagotavljanja dolgoročne kakovosti bivanja
Zato stremimo k temu, da naši kupci še dolgo po vselitvi uživajo v svojem novem domu v hiši Lumar, kar zagotavljamo z dvema pristopoma:
1. Lastnike želimo opolnomočiti za optimalno in brezskrbno uporabo hiš
Razumemo, da sodobne hiše s kompleksnostjo in naprednimi tehnologijami lahko predstavljajo izziv za nove lastnike, zato jim ob vselitvi predamo tudi znanje, ki ga potrebujejo za bivanje v njej, pojasnjuje Nataša Teraž Krois, vodja razvoja in trajnosti pri podjetju Lumar, ki je skrbnica navodil za vzdrževanje, ki jih prejmejo kupci hiš Lumar: »Naša odgovornost kot trajnostno naravnanega podjetja je, da kupcem ne predamo zgolj hiše, temveč tudi znanje in informacije za njeno upravljanje. Del naše zaveze k zagotavljanju dolgoročne kakovosti bivanja in brezskrbnosti kupcev hiš so navodila za vzdrževanje, ki jih prejmejo kupci ob prevzemu hiše. Ta dokument ni le tehničen priročnik, ampak vodič, ki kupcem na razumljiv in strukturiran način razloži vse ključne naloge za vzdrževanje hiše. Gre za živi dokument, ki ga redno posodabljamo, da odraža najnovejše spremembe v tehnologiji, materialih in praksah. Prav tako upoštevamo povratne informacije naših kupcev, da zagotovimo, da so navodila jedrnata, uporabna, razumljiva in relevantna.«
Nataša Teraž Krois, vodja razvoja in trajnosti pri podjetju Lumar
S kupci ob primopredaji skupaj pogledamo navodila, posamezne nastavitve pa jim pokažemo tudi v živo, še poudarja Nataša Teraž Krois in dodaja: »Nasvete in priporočila za optimalno uporabo in vzdrževanje hiše kupcem predajamo tudi z informacijami v naših novičnikih, v blogu, na družbenih omrežjih in drugih kanalih. Zavedamo se namreč, da je trajnostna prihodnost odvisna tudi od ozaveščenosti uporabnikov, zato jim želimo omogočiti dostop do relevantnih informacij. Naš cilj je, da kupci vedo, da se lahko zanesejo na nas na vsakem koraku, tudi po vselitvi.«
Matej Mikložič, vodja servisa
2. Zagotavljamo kakovosten servis v celotni življenjski dobi hiše Lumar
Dolgoročni odnosi, ki jih gradimo s kupci, pomenijo, da vsakemu kupcu nudimo nenehno podporo in svetovanje tudi po zaključku gradnje. »Verjamemo, da se zaupanje gradi skozi čas in da se dobra uporabniška izkušnja kaže v stabilnem ter dolgotrajnem partnerstvu. Del tega je tudi kakovosten servis, ki ga vidimo kot ključno orodje za izpolnjevanje pričakovanj in ustvarjanje dolgoročnega visokega zadovoljstva strank,« Marko Lukić pojasni dejavnike pri oblikovanju servisne službe Lumar.
»Naš servis je zasnovan za tesno sodelovanje s kupci in nenehno skrb za udobje njihovega bivanja. Verjamemo, da je vsaka stranka unikatna in da ima vsak dom svojo zgodbo, ki se razvija skozi čas. Zato se tudi naš servis nenehno prilagaja potrebam uporabnikov in spremembam na področju sodobnega bivanja. Poudarjamo pomen hitrega in učinkovitega odzivanja na njihove zahteve ter zagotavljamo podporo pri morebitnih težavah. Strankam smo vedno na voljo za tehnično podporo, nasvete in prilagoditve, saj želimo biti partnerji v vseh fazah njihovega bivanja v Lumarjevem domu.«
Hiša Primus-D
Lumarjev servis tako ni le odgovor na potrebo po popravilu ali prilagoditvi, ampak način, kako kupcem omogočamo, da v Lumarjevem domu živijo kar najbolje. Naša servisna služba, tehniki in svetovalci so strankam na voljo za vse vrste prilagoditev in nadgradenj, saj želimo, da iz svojega doma iztržijo maksimalno vrednost v celotnem življenjskem obdobju hiše. Posebno pozornost posvečamo tudi svetovanju glede vzdrževanja in uporabe materialov, ki so prijazni okolju in zdravju.
Zavedamo se, da mora biti vzdrževanje doma tako preprosto, kot je bivanje v njem, zato smo razvili celovito servisno storitev, ki omogoča hitrejše in usklajeno reševanje težav, kot pojasni vodja servisne službe Matej Mikložič: »Naš servisni oddelek deluje kot osrednja točka za vse potrebe naših kupcev, kar pomeni, da lahko prek ene kontaktne številke rešijo vsa vprašanja in težave, povezane z njihovim domom. To je del naše zaveze k zagotavljanju brezskrbnega bivanja. Naša podpora temelji na poznavanju potreb strank in individualnih značilnosti njihovih hiš, kar odraža našo trajnostno in odgovorno filozofijo delovanja.«
To, da ti nekdo odvzame vso skrb, iskanje, usklajevanje izvajalcev, je veliko vredno. Poleg tega gledam na naslednjih 30, 40 let. Če se bo v najini hiši nekaj pokvarilo, mi ne bo treba loviti izvajalca. Ne bom se spraševal, ali še dela, ali je propadel, ali dela kje drugje. Enostavno lahko pokličem na Lumarjev servis in vem, da bo rešeno. Če nam na primer nevihta poškoduje žaluzije, vem, da bodo na Lumarjevem servisu poiskali ustrezne podizvajalce in organizirali popravilo. Treba se je zavedati, da je gradnja hiše samo en dogodek v njeni celi življenjski dobi.
- Tadej Krošlin, lastnik hiše Lumar
Zadovoljstvo strank s servisom Lumar potrjujejo redne ankete in neposredne povratne informacije, ki jih zbiramo z namenom nadaljnjih izboljšav, s ponosom pove Mikložič: »Naše stranke pogosto pohvalijo hitro odzivnost, strokovnost in prijaznost naše ekipe.«
Rezultati ankete o zadovoljstvu s servisom
Srčne zgodbe so povezane tudi z našim hitrim in učinkovitim ukrepanjem v primeru uničujočih poplav avgusta 2023. S kupci naših hiš s prizadetih območij smo kljub kolektivnemu dopustu takoj stopili v stik in jim pomagali s prvimi nasveti in navodili. Kasneje smo z našimi ekipami tudi pomagali, da so se objekti kar najhitreje sanirali in so ljudje lahko normalno zaživeli naprej, podporo oškodovancem pa zagotavljamo še danes. Te in druge zgodbe potrjujejo, da je naš celoviti servis ključni dejavnik brezskrbnega bivanja in dodatna vrednost za naše kupce,« še zaključi Miklužič.
Kupci hiš Lumar so lahko brez skrbi, da bi bili po prevzemu Lumarjeve hiše prepuščeni samim sebi. Zanesljiv partner ostajamo še dolgo po tem, ko jim predamo ključe novega doma. Lahko se zanesejo na nas ne glede na to, ali gre za manjše popravilo, večje vzdrževalne projekte ali preprosto za nasvete o skrbi za njihov dom.
Želite izvedeti več o tem, kako vam lahko pomagamo k ustvarjanju in skrbi za vaš dom? Posvetujte se z našimi strokovnjaki, ki vam bodo pomagali na poti do sanjskega doma, obiščite pa tudi našo vzorčno hišo v Dragomlju in začutite način gradnje Lumar.