Ko želimo v svoji hiši kaj popraviti, spremeniti ali nadgraditi zaradi spremenjenih želja ali potreb družine, se lahko hitro počutimo malo izgubljeni. Katerega izvajalca sploh poklicati, kje ga iskati? Poleg tega vsi vemo, kako težko je najti zanesljive izvajalce obrtniških del, pridobivati in usklajevati ponudbe, se dogovarjati za termine in nadzorovati kakovost izvedbe, zlasti če nimamo ustreznih znanj. Kupcem Lumarjevih hiš za to ni treba skrbeti. Njihov partner ostajamo v celotni življenjski dobi hiše in servisu posvečamo veliko pozornost. Tudi s servisnimi storitvami in podporo strankam želimo namreč postavljati nove standarde v dejavnosti.
Naše poslanstvo je omogočiti kupcem hiš Lumar, da v svojem novem domu živijo najbolje – ne le ob vselitvi, temveč med celotno življenjsko dobo vaše hiše – ena ključnih sestavin tega poslanstva pa je naš celovit in zaupanja vreden servis. Ta ne zagotavlja le tehnične podpore, ampak je odraz naše zaveze dolgoročnemu partnerstvu s strankami. »Verjamemo, da se zaupanje gradi skozi čas in da se dobra uporabniška izkušnja kaže v stabilnem ter dolgotrajnem partnerstvu. Del tega je tudi kakovosten servis, ki ga vidimo kot ključno orodje za izpolnjevanje pričakovanj in ustvarjanje dolgoročnega visokega zadovoljstva strank,« izpostavi direktor Lumarja Marko Lukić.
Preberite več o storitvah servisa in podpore strankam.
Celovit nabor storitev
Lumarjev servis ne skrbi le za odpravo morebitnih napak, ampak izvaja celovit nabor storitev, ki jih potrebujete v svojem novem domu:
- Informacije. V našem servisu lahko dobite brezplačne informacije o svoji hiši tudi, ko ne gre za napake, ampak potrebujete le nasvet.
- Garancije. Servis bo brezplačno reševal vaše reklamacije, če pride do napake v garancijskem roku.
- Izredni servis. Poskrbeli bomo tudi za okvare izven garancijskega roka, če boste tako želeli. Vsekakor priporočamo, da se tudi v takih primerih obrnete na naš servis, saj vašo hišo in njeno tehnologijo najbolje poznamo. Opišite nam težavo, za odpravo bo naš servis pripravil ustrezno ponudbo.
- Nesreče. Ko pride do naravnih ali drugih nesreč, v katerih je poškodovana vaša hiša ali del nje, vam bo naš servis hitro priskočil na pomoč. Zavedamo se, da je zlasti v takih primerih ključna hitra odzivnost. Stroške v takih primerih praviloma krije zavarovalnica, če ste svojo hišo ustrezno zavarovali in poskrbeli za ustrezna kritja. V prvem letu po vselitvi pa za ustrezno zavarovanje tako ali tako poskrbimo mi.
- Spremembe. Ko si zaželite osvežitve hiše ali želite na hiši kaj spremeniti zaradi drugačnih potreb družine, se lahko obrnete na Lumarjev servis, ki bo pripravil ponudbo nadgradenj v skladu z vašimi željami.
- Redni pregled. Lumarjev servis in naši dobavitelji opreme pa izvajamo tudi redne preglede hiš in njihovih delov po naročilu v skladu z navodili za vzdrževanje, ki jih prejmete ob primopredaji.
Zakaj izbrati Lumarjev servis?
Odgovor je preprost: svoje objekte poznamo najbolje! Poznamo materiale, tehnologijo, tudi posebnosti gradnje vaše hiše in vaše potrebe, kot dobro pojasni vodja Lumarjevega servisa Matej Mikložič: »Razpolagamo z zelo podrobno tehnično dokumentacijo in natančno vemo, kdo je na objektu kaj izvajal. To nam omogoča hitro ukrepanje ob morebitnih težavah, hkrati pa lahko kupcem ponudimo prilagojene in učinkovite rešitve. Ker smo stranke spremljali že od faze načrtovanja in gradnje hiše, dobro poznamo njihove želje, potrebe in posebnosti njihovega objekta. Naša storitev jim tako zagotavlja brezskrbno bivanje, prihranek časa in zaupanja vreden servis za vse potrebe. Naš celovit pristop pomeni, da imajo vedno na voljo partnerja, ki jih razume in jim stoji ob strani.«
Matej Mikložič, vodja servisa
Veliko pozornost posvečamo kakovosti naših servisnih storitev, zato se lahko Lumarjeve stranke zanesejo na to, da bo njihova zahteva ustrezno rešena. Visoko raven kakovosti vzdržujemo z nenehnim usposabljanjem naše ekipe, sledenjem najnovejšim trendom in tehnologijam ter stalno prilagodljivostjo na povratne informacije strank. Naša zaveza k trajnosti se odraža tudi v skrbno načrtovanih rešitvah, ki so usmerjene k dolgotrajni uporabnosti in učinkovitosti.
Hiša seveda ni le spoj sten in strehe, ampak vključuje tudi stavbno pohištvo, elektro in strojne inštalacije in mnoge druge elemente, ki jih ne izdelujemo v Lumarju. Zanje poskrbijo zunanji izvajalci, smo jih pa smo pa pri Lumarju skrbno izbrali, kot pravi Mikložič: »Pri Lumarju sodelujemo le s preverjenimi zunanjimi dobavitelji, ki izpolnjujejo naše stroge standarde kakovosti in z večino njih sodelujemo že leta. Ko gre za odpravo napak ali nadgradnje njihovih elementov, zagotavljamo, da so rešitve usklajene z našimi standardi in filozofijo trajnosti. Delo zunanjih izvajalcev nadzorujejo Lumarjevi vodje gradbišč, skrbimo za njihovo celovito podporo in koordinacijo, kar zagotavlja, da je proces za stranko prijeten in časovno obremenjujoč. Na ta način ohranjamo zaupanje in dosledno kakovost, kar je temelj našega delovanja.«
Enotna kontaktna točka za kupce
Velika prednost Lumarjevega servisa je enotna kontaktna točka za stranke, ne glede na to, za kateri element njihove hiše gre. »To predstavlja ključno prednost za naše kupce, saj jim omogoča hitro in enostavno rešitev vseh težav, povezanih z domom, na enem mestu,« poudari Mikložič. Skrb za iskanje pravih izvajalcev, za njihovo usklajevanje, izvedbo in tudi za kakovost izvedbe prevzame servis. Lumarjeva stranka ima v primeru težav ali novih potreb na voljo en kontakt po telefonu ali po e-pošti, kar ji najbolj ustreza, in sodelavci servisnega oddelka bodo prevzeli izvedbo.
Mikložič k temu doda: »Takšen pristop ne zagotavlja le udobja, temveč tudi varnost – naše stranke vedo, da imajo ob sebi zaupanja vrednega partnerja, ki razume vse vidike njihove hiše. Iskanje zunanjih izvajalcev oz. serviserjev bi bilo za stranke zamudno, tveganje za neusklajenost pa večje. Še bolj nevarni so drugi izvajalci, ki objekta ne poznajo in ne razpolagajo z njegovo dokumentacijo. Poleg tega pa bi z nepooblaščenim poseganjem lahko izgubili celovito garancijo, ki jo nudimo v okviru izvedbe hiše v fazi 'finaliziran objekt'. Naš celovit servis jim tako prihrani čas, energijo in zagotavlja stalno kakovost ter varnost njihove naložbe.«
To, da ti nekdo odvzame vso skrb, iskanje, usklajevanje izvajalcev, je veliko vredno. Poleg tega gledam na naslednjih 30, 40 let. Če se bo v najini hiši nekaj pokvarilo, mi ne bo treba loviti izvajalca. Ne bom se spraševal, ali še dela ali je propadel, ali dela kje drugje. Enostavno lahko pokličem na Lumarjev servis in vem, da bo rešeno. Če nam na primer nevihta poškoduje žaluzije, vem, da bodo na Lumarjevem servisu poiskali našega izvajalca in organizirali popravilo.
Tadej Krošlin, lastnik hiše Lumar
Ključen je hiter odziv na težave
Ko pride do napake ali poškodb hiše ali njenih delov zaradi nepredvidenih okoliščin, ni časa za odlašanje. Pri Lumarju razumemo, da je hitra odzivnost ključna za zmanjšanje nevšečnosti. Ne le zato, da zagotovimo, da je bivalno udobje naših strank kar se da neprekinjeno, ampak tudi zato, ker dlje časa neoskrbovana poškodba lahko vodi tudi do drugih težav.
Že do sedaj smo odzivnosti posvečali veliko pozornost, z novim digitalnim sistemom upravljanja servisnih zahtevkov, ki ga vzpostavljamo, pa bo to še lažje, pove Mikložič. »Z digitalnim sistemom sprejemanja in obdelave zahtevkov ter reorganizacijo našega oddelka servisa se odzovemo hitro, če je ta posredovan pravilno – na naslov servis@lumar.si. Naša ekipa strokovnjakov je izurjena za hitro diagnozo, pogosto že na daljavo, največkrat pa z obiskom in ogledom pri stranki. Glede na naravo težave v njeno reševanje vključimo pravega izvajalca, na podlagi analitike iz našega sistema pa znamo definirati časovne okvire in poskrbeti za učinkovito odpravo težave.« Pri Lumarju želimo digitalni sistem upravljanja servisnih storitev odpreti tudi strankam, da bodo lahko prek njega imele pogled v status svojih zahtevkov.
Povratna zanka informacij za izboljšanje storitev
Nepogrešljiv del novega servisnega portala je tudi sistematično zbiranje povratnih informacij od kupcev, ki jih med drugim uporabljamo tudi za razvoj storitev in izdelkov, kot pojasni Mikložič. »Vsaka povratna informacija, pa naj bo to pohvala, kritika ali predlog za izboljšavo, je dragocena. Na podlagi zbranih povratnih informacij lahko namreč zelo hitro optimiziramo procese in uvedemo spremembe, ki zagotavljajo še boljšo uporabniško izkušnjo. Ta dinamičen pristop je temelj naše zaveze k dolgoročnemu zadovoljstvu strank.«
Kakovostna storitev, zadovoljne stranke
Naša zaveza kakovostni servisni podpori ne ostaja neopažena. Zadovoljstvo strank s servisom redno spremljamo s pomočjo anket in neposrednih povratnih informacij in rezultati kažejo, da so stranke nadvse zadovoljne z odzivnostjo in kakovostjo našega servisa.
Hvala za hiter odziv in predlagane rešitve.
Denis R.
Rezultati ankete o zadovoljstvu strank s storitvami Lumarjevega servisa.
Vaš serviser je zelo prijazen in strokoven, obenem da veliko koristnih nasvetov.
Peter V.
Po besedah vodje servisa Mikložiča stranke najbolj cenijo našo zanesljivost, osebni pristop in strokovnost ter pogosto pohvalijo hitro odzivnost, strokovnost in prijaznost servisne ekipe. Pogosto se pri reševanju stkejo tudi osebne zgodbe, zlasti v primeru nepričakovanih nesreč, ko jim hitro reševanje servisa prihrani marsikatero neprijetno situacijo. »Ena izmed bolj odmevnih zgodb je bila hitra reakcija ob izlivu vode med prazniki, ko smo preprečili večjo škodo in stranki omogočili mirne praznike. Posebne zgodbe so povezane tudi s hitrim in učinkovitim ukrepanjem v primeru uničujočih poplav avgusta 2023, ko smo s kupci naših hiš s prizadetih območij, čeprav v času kolektivnega dopusta, takoj stopili v stik in pomagali s prvimi nasveti in navodili. Kasneje smo z našimi ekipami tudi pomagali, da so se objekti kar najhitreje sanirali in so ljudje lahko normalno zaživeli naprej. Te in druge zgodbe potrjujejo, da je naš celovit servis ključni dejavnik brezskrbnega bivanja in dodatna vrednost za naše kupce.«
Ne glede na to, ali gre za manjše popravilo, večje vzdrževalne projekte ali preprosto za nasvete o skrbi za vaš dom v hiši Lumar, se lahko zanesete na naš servis. Preberite več o Lumarjevem servisu.
Si tudi vi želite ustvariti dom v trajnostni montažni hiši? Posvetujte se z našimi strokovnjaki, ki vam bodo pomagali do sanjskega doma, obiščite pa tudi našo vzorčno hišo v Dragomlju in začutite način gradnje Lumar.